" პოლიტიკური ავანტიურა "ვეფხისტყაოსანში"
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით;
მოსწავლეები შეძლებენ უცნობი ინფორმაციის ტექსტის გაგება- გააზრებას, სკუთარი თვალსაზრისის წარდგენას აუდიტორიის წინაშე
3.პროექტის აქტუალობა;
პროექტი მნიშვნელოვანია, რადგან მოსწავლეები შეძლებენ მიზეზ- შედეგობრივი კავშირის დადგენას XII საუკუნის საქართველოს პოლიტიკური ვითარებისა მათთვის უცნობ ინფორმაციასთან მიმართებით
4.პროექტის მიზანი;
მოსწავლეები გაეცნობიან უცნობი ინფორმაციის შემცველ ტექსტს, ჩამოაყალიბებენ საკუთარ დამოკიდებულებას ღნიშნულ მასალასთან დაკავშირებით
5.მონაწილეთა ასაკი; Xკლ.
6.ვადები, ხანგრძლივობა; ერთი კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას;
მოსწავლეები შეძლებენ XII საუკუნის სქართველოს პოლიტიკური ვითარებაში გარკვევას, ჯგუფის წევრებთან ერთად საპრეზენტაციო მასალის მომზადებას, ბუკლეტები, ინტერვიუები, საპრეზენტაციო მასალა
8.პროექტისთვის საჭირო რესურსები;
ლევან გიგინეიშვილის, გია მურღულიას კრიტიკული წერილები, მართალი სამართლის პრინციპები, ფორმატი, ფურცლები, ფლომასტერები, კალამი
9.პროექტის მსვლელობა, ძირითადი აქტივობები;
მოსწავლეებთან ერთად დამატებითი მასალების მიმოხილვა, მათი შერჩევა, მიმართულების მიცემა
10.საგნებთან , საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი;
ისტორია,ქართული ენა და ლიტერატურა
- ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
- ქართ. X. 4. მოსწავლეს შეუძლია საკლასო დისკუსიებში მონაწილეობის მიღება.
- ჯგუფთან ერთად ამზადებს სადისკუსიო გამოსვლას: დამოუკიდებლად დაამუშავებს საკითხს, მოიძიებს ინფორმაციას, შეიმუშავებს თვალსაზრისს, რომელსაც გააცნობს და შეუთანხმებს ჯგუფის წევრებს;
11.პროექტის ხელმძრვანელი (მასწავლებელი); მარინე მაზანაშვილი
12. ხელმძრვანელის ელ-ფოსტა; marinemazanashvili@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი; https://ictmazanashvili.blogspot.com/p/blog-page_9.html
No comments:
Post a Comment